Verzendopties

Als u een bestelling heeft geplaatst wilt u natuurlijk zo snel mogelijk met uw nieuwe artikelen aan de slag. Dit zijn de verschillende mogelijkheden waarop wij uw bestelling kunnen verwerken:

Afhalen in één van onze winkels

U kunt uw bestelling zonder kosten afhalen in één van onze winkels. Plaats uw order, en kies afhalen in winkel.

Binnen 24 uur verzonden

Bestellingen die worden geplaatst en betaald mits op voorraad, versturen we binnen 24 uur.

Kosten

Voor bestellingen onder € 100,00 betaalt u € 8,99 bezorgkosten. Bestellingen boven € 100,00 worden gratis verzonden.

Afhalen in de winkel is kosteloos.

Pakket niet ontvangen

U had verwacht vandaag uw bestelling te ontvangen, maar het is nog niet bezorgd? Dat is vervelend! Maak je geen zorgen, de volgende opties geven hopelijk duidelijkheid:

Controleer de track&trace code van het pakket die u van ons in een email hebt ontvangen met de verzendbevestiging. Hier vindt u meer informatie als de levering door omstandigheden is vertraagd.

Controleer het verzendadres in de orderbevestiging. Heeft u het juiste adres aan ons doorgegeven?

Controleer je brievenbus, als de bezorger wel geprobeerd heeft uw bestelling te bezorgen heeft hij als het goed is een niet-thuis bericht in uw brievenbus gedaan. Hierop staat of het pakket bij de buren is bezorgd of op een afhaalpunt, of dat de bezorger het de volgende werkdag nog een keer probeert.

Kun u toch geen reden vinden waarom uw bestelling nog niet bij u aangekomen is? Of heeft u feedback over de bezorging? Neem dan contact met ons op, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken.

Adres of bestelling wijzigen

Heeft u per abuis een verkeerd artikel besteld, of wilt u bijvoorbeeld het afleveradres de bestelling wijzigen? Geen probleem, als het pakket nog niet verzonden is kunnen we het nog voor u aanpassen. Als u al een verzendbevestiging heeft ontvangen is het pakket al te ver verwerkt om het nog te kunnen aanpassen, maar uiteraard helpen we u dan ook nog graag!

Bestelling annuleren

Wilt u een betaalde bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het pakket tijdig kunnen onderscheppen. Is uw bestelling nog niet betaald? Dan is er geen haast.

Als uw bestelling al onderweg is kunt u aan de postbezorger doorgeven dat het niet meer nodig is, en deze zorgt er voor dat het pakket weer bij ons terug komt. Als het pakket wel is ontvangen kunt u het via de normale retourprocedure terug sturen. Het aankoopbedrag storten we dan binnen enkele werkdagen na ontvangst van je retourzending weer aan u terug.