Verzendopties

Als u een bestelling heeft geplaatst wilt u natuurlijk zo snel mogelijk met uw nieuwe artikelen aan de slag. Dit zijn de verschillende mogelijkheden waarop wij uw bestelling kunnen verwerken:

Afhalen in één van onze winkels

U kunt uw bestelling zonder kosten afhalen in één van onze winkels. Plaats uw order, en kies afhalen in winkel.

Morgen in huis

Bestellingen die voor 23:59 uur worden geplaatst en betaald versturen we altijd dezelfde dag. Deze worden de eerstvolgende werkdag bezorgd. U ontvangt van ons een trackingcode zodra het pakket verzonden is, zodat u  kunt zien wanneer het ongeveer zal worden bezorgd.

Levertijden

Producten die op voorraad zijn versturen we meteen zodra de betaling is ontvangen. Bij een betaling via iDeal kunnen we meteen de ontvangst controleren, dus deze optie is het snelst.

Betaal je via creditcard, Paypal of Afterpay kan de ontvangst van de betaling niet altijd meteen worden gecontroleerd. Dit komt doordat we voor deze betaling afhankelijk zijn van externe systemen.

Kiest u ervoor het bedrag zelf per bank aan ons over te maken? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat we de ontvangst van de betaling kunnen bevestigen en je bestelling kunnen versturen.

Als het pakket eenmaal verzonden is houden we u via de trackingpagina op de hoogte van de bezorging.

Kosten

Voor bestellingen onder €100,00 betaalt u €6,95 bezorgkosten. Bestellinken boven €100,00 worden gratis verzonden.

Afhalen in de winkel is kosteloos.

Track&trace

Zodra uw bestelling door ons is ingepakt sturen we je een e-mail met de verzendbevestiging. In deze e-mail vindt u een link om de track&trace van uw bestelling te kunnen bekijken. De informatie die je daar ziet komt altijd rechtstreeks van de vervoerder die uw pakket in handen heeft. Als je een vraag hebt waar je met de vervoerder niet uitkomt kunt u altijd met ons contact opnemen.

Pakket niet ontvangen

U had verwacht vandaag uw bestelling te ontvangen, maar het is nog niet bezorgd? Dat is vervelend! Maak je geen zorgen, de volgende opties geven hopelijk duidelijkheid:

Controleer de track&trace code van het pakket die u van ons in een email hebt ontvangen met de verzendbevestiging. Hier vindt u meer informatie als de levering door omstandigheden is vertraagd.

Controleer het verzendadres in de orderbevestiging. Heeft u het juiste adres aan ons doorgegeven?

Controleer je brievenbus, als de bezorger wel geprobeerd heeft uw bestelling te bezorgen heeft hij als het goed is een niet-thuis bericht in uw brievenbus gedaan. Hierop staat of het pakket bij de buren is bezorgd of op een afhaalpunt, of dat de bezorger het de volgende werkdag nog een keer probeert.

Kun u toch geen reden vinden waarom uw bestelling nog niet bij u aangekomen is? Of heeft u feedback over de bezorging? Neem dan contact met ons op, zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken.

Adres of bestelling wijzigen

Heeft u per abuis een verkeerd artikel besteld, of wilt u bijvoorbeeld het afleveradres de bestelling wijzigen? Geen probleem, als het pakket nog niet verzonden is kunnen we het nog voor u aanpassen. Als u al een verzendbevestiging heeft ontvangen is het pakket al te ver verwerkt om het nog te kunnen aanpassen, maar uiteraard helpen we u dan ook nog graag!

Bestelling annuleren

Wilt u een betaalde bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het pakket tijdig kunnen onderscheppen. Is uw bestelling nog niet betaald? Dan is er geen haast.

Als uw bestelling al onderweg is kunt u aan de postbezorger doorgeven dat het niet meer nodig is, en deze zorgt er voor dat het pakket weer bij ons terug komt. Als het pakket wel is ontvangen kunt u het via de normale retourprocedure terug sturen. Het aankoopbedrag storten we dan binnen enkele werkdagen na ontvangst van je retourzending weer aan u terug.